De hoofden van mensen zijn vol
In hun hart is nog ruimte, daar kun je ze bereiken

Onze hoofden zijn van minuut tot minuut gevuld. Steeds trekken prikkels onze aandacht. Nadenken kost inspanning en onze hersenen draaien op volle toeren. Wil je daar met je product of dienst een plaats innemen, dan is het duwen en trekken geblazen.  

Er is een betere weg. 

Wil je de ander bereiken, stem dan af op iemands hart. Onze gevoelens maken meer indruk dan onze gedachten. Ze zijn richtinggevend bij het nemen van onze beslissingen. Kies je voor communicatie met gevoel, dan heb je extra werk te doen. Je staat voor de opgave om van een rationele boodschap een gevoelservaring te maken. 

Een empathische boodschap overbrengen vraagt om inlevingsvermogen en vindingrijkheid. In plaats van de ander te vragen om jóú te begrijpen, ga je zelf aan de slag. Je kunt daarbij een specialist inschakelen. Dagelyks Communicatie is elke dag bezig om via het gevoel de ander te bereiken. Waardoor jouw boodschap langer blijft hangen in het geheugen van je klant.

 

hoofdenvol dagelykscommunicatie